Sticks rapt voor a.s.r.

16-06-2016 (09:11) - Campagnes

Junte Uiterwijk, beter bekend als Sticks van de rapformatie Opgezwolle, is door verzekeraar a.s.r. gestrikt om een rap te maken voor een nieuwe campagne. Veelgehoorde kritiek over verzekeraars is een belangrijk onderwerp in deze campagne. Sticks verwoordt namens alle Nederlanders in een rap wat hij verwacht van verzekeraars.

 
rap
A.s.r. is op zoek gegaan naar iemand die in de maatschappij levende geluiden rondom verzekeraars in toegankelijke, heldere taal kon gieten. De twee minuten durende rap van Junte Uiterwijk is eerst als ‘gewone’ song op diverse populaire radiozenders uitgezonden, zonder afzender, zodat luisteraars het als een statement van Uiterwijk zelf konden ervaren.. Vanaf 15 juni is hij in commercials op TV, radio en online te beluisteren en zien.
 
verwachtingen
Bob Stehmann, directeur Marketing a.s.r.: ‘De verwachtingen die Sticks benoemt, zijn verwachtingen die veel mensen in Nederland hebben. We benoemen ze omdat we kenbaar willen maken dat we zien wat er leeft. Veel van de beloftes vullen we bij a.s.r. al in en vinden we heel normaal. Denk bijvoorbeeld aan het niet beleggen in de wapenhandel. We realiseren ons heel goed dat we nog niet zijn waar we willen zijn. Maar we werken elke dag hard om te voldoen aan die wensen.’
 
credits: 
Opdrachtgever & Strategie: Bob Stehmann (a.s.r.)
Creatief concept & uitwerking: Pool Worldwide
Media-inkoop: Media Reverse
Lyrics: Junte Uiterwijk