Storyboard haalt de #MilkaAddict in je naar boven

27-03-2017 (13:15) - Campagnes

Wie herinnert zich niet het beeld van die frisse Alpenweide (met lila koe), de lila-verpakking, en de romige smaak? (Bijna) ie-der-een. Dát gevoel, en díe smaakbeleving wilde Milka weer reactiveren bij een breed publiek. Daarom ontwikkelde Storyboard, in opdracht van The Story Lab en Carat (Dentsu Aegis) een online campagne voor Milka, met BN'ers  Manuel Broekman en Veronica van Hoogdalem in de hoofdrol.


Plezier, humor en aandacht voor de smaakbeleving stonden wat ons betreft voorop bij de ontwikkeling van de campagne. Dus kwamen we met een concept waarin we twee onbetwiste chocoladefans aan de hand van drie entertaining challenges de strijd met elkaar aan lieten gaan. Om voor eens en voor altijd uit te zoeken wie van de twee zich nou de échte #MilkaAddict mag noemen.

 

Milka x #ChocoAddict from STORYBOARD on Vimeo.