SVH staat achter de Nederlandse horeca

13-06-2016 (10:44) - Campagnes

SVH heeft als doel de vakbekwaamheid in de Nederlandse horeca te vergroten en presenteert haar nieuwe, door KesselsKramer ontwikkelde positionering, huisstijl en campagne.

 
Onder het nieuwe motto ‘SVH staat achter de Nederlandse horeca’ laat SVH zien dat ze door het bieden van leermiddelen, examens, meestertitels en expertise achter iedereen in de horeca staat; van meesterkok tot afwasser, van snackbar tot sterrenrestaurant, van horecaopleiding tot horecaondernemer.
 
Blommers/Schumm 
Met fotografen Blommers/Schumm en de hulp van studenten van de mime-opleiding aan theaterschool AHK is deze gedachte gevisualiseerd in een serie beelden waarin verschillende horecamensen ‘zichtbaar onzichtbaar’ worden ondersteund. Daarnaast zijn een aantal monumentale stills gecreëerd in dezelfde stijl. Samen met de huisstijl en de tone-of-voice vormen zij de ingrediënten voor alle huidige en nog te ontwikkelen on- en offline middelen. Daarvan zijn een videomanifest en vakbladadvertenties enkele eerste uitwerkingen.
 
Later in het jaar zullen de nieuwe positionering, huisstijl en de nieuwe beelden ook zichtbaar worden in het interieur voor het nieuwe pand van SVH in Zoetermeer dat KesselsKramer samen met NewPurpose heeft ontwikkeld. Daarmee is het pand een visitekaartje voor de vele doelgroepen die er op bezoek komen en een belangrijk onderdeel in de gehele transformatie.
 
over SVH
SVH heeft als doel de vakbekwaamheid in de horeca te vergroten en de aansluiting van het horecaonderwijs op het bedrijfsleven te verbeteren. Samen met partners uit het onderwijs, politiek en het bedrijfsleven worden de kwaliteitseisen van de branche vastgelegd, worden examens en leermiddelen voor opleiders, ondernemers en het onderwijs ontwikkeld, wordt kennis gewaarborgd door het afnemen van examens, wordt inspirerende voorlichting op scholen verzorgd en onderzoek in de branche gedaan. Ook is SVH verantwoordelijk voor de SVH Meestertitels.
 
Credits:
SVH: Ricardo Eshuis, Maarten Tetteroo, Bea Warmink
Art: Krista Rozema
Copy: Kara Fraser
Strategie: Olaf Kampman
Productie: Marie Medevielle
Fotografie: Blommers/Schumm
Casting: Mooiweer Streetcasting
Styling: Pascal-Joël Weber (Angelique Hoorn Management)
Prop styling: Ellen Hoske (Angelique Hoorn Management)
Visagie: Kimm Bakkers (Angelique Hoorn Management)
Bodypainting: Syllie Faces
Video: Bas Mooij
 
 

SVH staat achter de horeca from KesselsKramer on Vimeo.