TCC lanceert nieuwe Belgische campagne Jupiler

17-05-2017 (12:29) - Campagnes

Er kruipt veel passie, ambacht, knowhow en aandacht in een frisse Jupiler. Met de nieuwe kwaliteitscampagne "… in elke druppel", die ontwikkeld werd door The Communication Company (TCC) wil Jupiler haar kwaliteitsstandaard benadrukken.


goede barman
In de eerste spot “Volharding in elke druppel” (die alleen in België uitgezonden gaat worden) eert het biermerk iedereen die zich inzet om de consument de perfecte Jupiler te kunnen serveren. En de tapkunst.van een goede barman is daarvoor essentieel.
 
consistent
Dimitri Van Loock, Marketing Manager Jupiler vertelt: "Een constante kwaliteit leveren is een kwestie van dag in dag uit consistent en nauwgezet werken. Dat vraagt volharding en vakmanschap, van de brouwerij tot aan de toog. Om die boodschap onder de aandacht te brengen hebben we samen met TCC deze eerste spot gemaakt. Dit is de eerste in een reeks die focust op kwaliteit, die online ondersteund gaat worden met verhalen vanuit de brouwerij om de kwaliteitsboodschap van Jupiler kracht bij te zetten. Consumenten moeten daarnaast ook weten dat een Jupiler café met HTS label garant staat voor de beste pils in de markt".
 
echtheid
Cees Faes, CEO TCC: “Sterke merken worden gebouwd door sterke, consistente campagnes. Maar image is natuurlijk niet alles; de consument van nu is ook nadrukkelijk op zoek naar authenticiteit en echtheid. Daarom vonden we het tijd om ook dat gedeelte van het Jupiler merkverhaal weer eens goed onder de aandacht te brengen. In de campagne draait alles om ‘effort’. De effort die het kost om een perfecte Jupiler te maken. Maar ook de efforts in het dagelijks leven van elke consument. Want het zijn juist die momenten dat een Jupiler de perfecte beloning is; de momenten waarop de perfecte Jupiler nog perfecter smaakt. Jupiler brengt ze bijeen.”
 
Het is de bedoeling dat de volgende spots ook in Nederland uitgezonden gaan worden.
 
credits
Bureau: The Communication Company Benelux
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens
Account: Bram Verbogt, Inge van Hooydonck, Helga Koets
Team Jupiler: Arnaud Hanset, Dimitri van Loock, Josse Peremans, Alexis Meeus 
Productie: Caviar Brussel
Regisseur: Kurt de Leijer 
Sounddesign: Sonicville
Digital: Isobar
Media: Vizeum