Teamup MassiveMusic en Joss Stone voor UBS

07-03-2017 (13:45) - Campagnes

Voor de wereldwijde campagne van UBS, in samenwerking met Publicis Londen, is MassiveMusic een samenwerking aangegaan met zangeres Joss Stone. De campagne werd ontwikkeld voor International Women’s Day 2017.
 
In de campagne staan levensvragen die vrouwen zichzelf stellen centraal. Om de boodschap kracht bij te zetten, produceerde Massive Music een nieuwe versie van ‘Free Me’ met Joss Stone.
 
Stone schreef het nummer zelf, het beantwoordt vragen uit de originele briefing. Stone heeft zich duidelijk uitgesproken op het gebied van gender equality, de positieve geest van het nummer past bij de strijdvaardige boodschap van de campagne. 
 
De artieste was onder de indruk van het muziekbureau waar ze mee samenwerkte: ‘Het team van MassiveMusic heeft hun huiswerk goed gedaan! Het is voor mij een aangename verrassing wanneer mensen de werkelijke betekenis van mijn liedjes kennen. Toen zij dit nummer voor deze campagne voorstelden, voelde dit meteen goed - het past perfect.’