Tele2 en INDIE starten datarevolutie

19-05-2017 (15:12) - Campagnes

Tele2 verandert opnieuw de mobiele markt in Nederland: door klanten mobiel internet te geven zoals het bedoeld is: unlimited data en unlimited bellen, met overal heel snel  4G-internet, voor maar 25 per maand.


consumentenbehoefte
Cilesta van Doorn, Managing Director Brand & Communications Tele2: “Iedereen wil het liefst de hele dag Netflix, YouTube of Spotify streamen. In de campagne laten we die consumentenbehoefte in onze eigen karaktervolle en kleurrijke Tele2-wereld zien.”
INDIE Amsterdam en Tele2 wonnen afgelopen jaar al Lampen, SAN Accenten, een Zilveren Effie en een Gouden Esprix voor de campagne ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’.
 

credits
Creative Agency: INDIE Amsterdam 
Client: Cilesta van Doorn, Margaret Kreuger, Danielle Snoeij
Production Company: Annomann
Line Production: Soul Kitchen - Lissabon
Director: Jeroen Annokkee
Executive Producer: Robert Aschermann
Production Manager: Emelie van Wensen
D.O.P.: Wouter Westendorp
Editor: Kapsalon - Marc Bechtold
Art-department: Wilbert van Dorp, Maarten Piersma, Kees Biersma
Styling: Mariella Kallenberg
Post-Production: Ambassadors
Grading: Crabsalad - Laurens Orij
Music: Twan van Steenhoven (Big 2) & Paul Laffree  
Zang: Braz en Pete Philly
Music mixage: Audentity 
Artwork:   Jay Sunsmith

 
 

Tele2 - Hoe Dan?! from INDIE Amsterdam on Vimeo.

Tele2 - Hoe Dan?! from INDIE Amsterdam on Vimeo.

Tele2 - Hoe Dan?! from INDIE Amsterdam on Vimeo.