This is how the world lives in Levi's®

09-02-2016 (17:31) - Campagnes

Levi's® introduceert de nieuwe Live in Levi's® 'We are 501®' campagne. Gezichten van de wereldwijde 'We are 501®' campagne zijn het Franse stijlicoon Caroline de Maigret, Amerikaans DJ duo Classixx en de Chineze multimedia artieste Yi Zhou.
 

Allen laten hun eigen '501®' verhaal zien, waarbij er wordt gefocust op de verschillende Levi's® 501® collectie items (501® jeans, 501® CT jeans en 501® cut-off shorts). Ook roepen zij fans op hun eigen 501® story te delen via #501 en #LiveinLevis.


Caroline de Maigret loopt door de straten van Parijs, waarbij ze dingen doet die haar het allergelukkigst maken, precies waar de campagne om draait. "As we celebrate the 'We are 501®' family, fans are encouraged to share their 501® stories by using the hashtags #501 and #LiveinLevis to demonstrate how they're taking their own significant life steps in Levi's®", aldus Jennifer Sey, Chief Marketing Officer van Levi's®.
 
De Levi's® 2016 campagne zal te zien zijn op digitale en sociale platforms, TV, in de bioscoop en in print om zoveel mogelijk fans op te roepen onderdeel te worden van de 'We are 501®' Family.