TomTom Sports ‘Gets Going’

25-10-2016 (11:07) - Campagnes

TomTom Sports heeft de advertentiecampagne ‘Get Going’ gelanceerd om zijn sport-wearables onder de aandacht te brengen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het Amsterdamse bureau Pool Worldwide en is wereldwijd zichtbaar op tv, in bioscopen, magazines, online en OOH. 
 
‘Sinds 2011 maken we sportproducten die mensen inspireren actiever te zijn’, zegt Corinne Vigreux, medeoprichter en directeur van TomTom Consumer. ‘We waren de eerste die een hartslagmeter en een muziekspeler in een GPS-horloge verwerkten, zodat sporters hun zware smartphone thuis konden laten. We hebben recent de eerste fitnesstracker gelanceerd die lichaamssamenstelling meet en sporters vertelt of hun activiteiten effect hebben. We zijn ontzettend trots dat we met deze ‘Get Going’-campagne TomTom Sports nog beter op de kaart kunnen zetten.’
 
credits
Eindverantwoordelijkheid TomTom: Patrick Stal, Kelly McConville   
Concept: Pool Worldwide
Creatieve strategie: Pool Worldwide
Account: Pool Worldwide
Producent: Sio van Bochove
Productie: Pool Worldwide
Regie: Paul Meijer
Producer: Sio van Bochove
Montage: Robert van Ees
Postproductie: The Ambassadors
Sound studio: The Ambassadors