Tonight is the night

01-12-2015 (12:21) - Campagnes

Bel Nederland lanceert voor haar merk Boursin rond de feestdagen een commercial waarin elegantie en genietencentraal staan.  Het betreft een internationale productie van regisseur Markus Walter (Iconoclast Productions) in samenwerking met reclamebureau Y&R.

genietmoment
In een Ocean's Eleven-achtige setting wordt in het diepste geheim gezorgd voor een perfect genietmoment, met als hoofdingrediënt de bekende verse kruidenroomkaas. Bovenal herinnert de commercial de levensgenieters aan het feit dat wanneer het om genieten gaat – en dan vooral om het genieten van Boursin – de aandacht voor details buiten kijf staat. Smaak is een serieuze zaak!
 
breed ingezet
Niet alleen in de UK en in Frankrijk maar ook in Nederland ondersteunt Bel vanaf 1 december de commercial met een breed ingezette mediacampagne op TV, in de bioscoop en op internet. Naast  30”, 40” en 60” formats worden ook 20” formats ingezet die elk een karakter in de verhaallijn volgen.
 
Bel Nederland
Bel Nederland is de lokale, commerciële afdeling van de Bel Group. Bel Nederland is verantwoordelijk voor het lokaal vermarkten van de internationale merken La Vache qui rit, Boursin, Leerdammer, Babybel en Port salut.