#voedingscomplimenten van Optimax

09-10-2015 (09:16) - Campagnes

9.15 uur - Een nieuw concept, logo, huisstijl, website, twee online films en een PR-traject voor Optimax. Het merk gelooft dat het geen gestress in het gezin mag opleveren om kinderen voldoende vitamines binnen te laten krijgen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. 
 
79 procent van de peuters eet te weinig groenten blijkt uit onderzoek uitgevoerd door Motivaction in opdracht van Optimax. 
 
Voedingssupplementen zijn echter geen vervanging van gezonde voeding. Daarom is Optimax begonnen met de campagne #voedingscomplimenten. Een initiatief in samenwerking met Keet Smakelijk, om kinderen met meer plezier groenten en fruit te laten eten.
 
Optimax heeft samen met het innovatieve KeetSmakelijk een platform ontwikkeld met gratis recepten, geheimen en tips, om kinderen met meer plezier groenten en fruit te laten eten.
 
Bureau: The Gardeners
Creatie: Kim Triesscheijn, Jarr Geerligs, Elise van der Velde
Account: Liza Mastenbroek en Fleur Munniks de Jongh Luchsinger
Productie film: Vaudeville (Marc Bodeman)
Regisseur film: Mattijs Mollee
PR: The Gardeners, Bernadette Eckebus
Onderzoek: Motivaction
Huisstijl, logo: Studio Doen
Design website: Studio Doen
Facebook pagina Optimax: The Gardeners
Webbouwer: Canners
In samenwerking met: KeetSmakelijk