Wayne Parker Kent helpt creatief Nederland de lockdown & Blue Monday door

18-01-2021 (12:26) - Campagnes

Wayne Parker Kent start 2021 met een initiatief om de hele creatieve industrie een steuntje in de rug te geven. Tijdens deze maand deelt het creatief contentbureau nieuwjaarspakketten uit aan marketeers, vakmedia en bureaus. Het pakket bestaat onder meer uit drie Superhelders, het eigen bier van Wayne Parker Kent.
 
‘De coronapandemie, de lockdown, Blue Monday… januari 2021 is voor veel mensen best een donkere maand’, aldus Daan Zoetmulder, managing director van Wayne Parker Kent. ‘De mensen in onze industrie zoeken elkaar normaal gesproken veel op. We zijn gewend aan events, meetings en gezelligheid. Door ons aan de regels te houden, kunnen we elkaar hopelijk snel weer ontmoeten. Maar het kan nog wel even duren. Om je heen proef je ondertussen de behoefte aan positiviteit. Tijd dus om wat goeds te doen.’
 
Het initiatief van Wayne Parker Kent wordt op Blue Monday, maandag 18 januari, gelanceerd op LinkedIn. ‘Blue Monday is voor velen de meest deprimerende dag van het jaar. Het perfecte moment dus voor onze actie’, aldus Zoetmulder. Het bureau ontwikkelde meerdere video’s en social posts om de actie onder de aandacht te brengen.
 
Marketeers en andere creatieve professionals kunnen een nieuwjaarspakket bestellen via een speciale pagina op de website van Wayne Parker Kent. Dit pakket wordt vervolgens binnen een aantal dagen thuisbezorgd. De actie duurt zolang de voorraad strekt.