WerkTalent en DJ Ronald Molendijk zien het anders

24-08-2016 (11:07) - Campagnes

WerkTalent lanceert vandaag een nieuwe campagne om het merk duidelijker te positioneren. Met het merkverhaal ‘Wij zien het anders’ presenteert WerkTalent zich als een ondernemende en mensgedreven uitzender die dicht bij haar klanten en uitzendkrachten staat.

‘Wij zien het anders’ is ontwikkeld samen met Unlock the Zoo, het creatief merkbureau van creatief en DJRonald Molendijk en strateeg Robbert Meulenveld.

In het nieuwe merkverhaal benadrukt WerkTalent hun unieke partnermodel en het feit dat zij anders naar de markt kijkt met onderscheidende pijlers. Deze zijn samengebracht in ‘de 5 van WerkTalent’: ondernemerschap, dichtbij, oprecht, direct, en…jij?
 
Bij het nieuwe merkverhaal horen ook een nieuwe huisstijl en website. De website (www.werktalent.com) geeft naast een uitgebreide vacaturebank, vestigingsinfo en zoekfuncties ook uitleg over de positionering en dienstverlening. Daarnaast biedt het storytelling met video’s over algemeen directeur Wim Bubberman en oprichter Aad van der Zalm.