Zilveren Kruis kijkt naar 2017

24-11-2016 (14:35) - Campagnes

Fitzroy en Greenberry ontwikkelden voor Zilveren Kruis de campagne Een beter 2017, de opvolger van de campagne Beter naar de dokter. De campagne wijst erop dat mensen bij het afsluiten van een zorgverzekering beter vooruit kunnen kijken naar 2017 dan kijken naar de huidige situatie.
 
In de campagnevideo wordt alvast vooruitgedacht: wat zou er volgend jaar anders of beter kunnen zijn dan dit jaar? Op de campagnesite van Zilveren Kruis staan de belangrijke veranderingen in 2017.  De campagne zal vooral online worden aangejaagd door middel van een pre-roll, pr, social en branded content en search. Verder wordt radio ingezet en ontvangen 3 miljoen huishoudens eind van het jaar een huis-aan-huis folder.  
 
credits
Opdrachtgever: Zilveren Kruis 
Verantwoordelijk bij klant: Luceline Hesselink, Walter de Reus, Ilse Kaljee
Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Yune