CAPE ROCK ontwikkelt entertainmentmerk INSIGHT

08-10-2015 (16:13) - Creatie

16.10 uur - Deze week is op de MIPCOM in Cannes is het eerste Ultra HD factual entertainment merk
INSIGHT gelanceerd. CAPE ROCK heeft de positionering, het logo, de identiteit en alle zendervormgeving voor het merk ontwikkeld, inclusief de muziek en het geluid behorend bij het merk.
 
Ook heeft CAPE ROCK de campagne ‘Welcome to the other side’ ontwikkeld voor de wereldwijde lancering van het merk op de MIPCOM in Cannes.
 
INSIGHT gaat over het ontdekken van de wereld vanuit een wereldse oriëntatie die de kijker verschillende perspectieven biedt. INSIGHT neemt de kijker mee op een uitdagende ontdekkingsreis in Ultra HD. Het idee van het ontdekken van de wereld door verschillende perspectieven wordt in het logo ontwerp en de merkidentiteit gereflecteerd en in alle uitingen tot leven gebracht.
 
INSIGHT is in 60.000.000 huishoudens beschikbaar en wereldwijd te bekijken op haar OTT-platform: www.insight.tv.