Heinz Tomato Ketchup-tattoo Ed Sheeran nu als label op ketchupfles

12-08-2019 (13:49) - Creatie

Ed Sheeran is fan van Heinz Tomato Ketchup. Dit werd onlangs groot gevierd met de introductie van Eds ‘Heinz Tomato Edchup’ en een tv-reclame, geschreven door Ed, waarin hij ook zelf speelde. Vandaag hebben Sheeran en zijn geliefde saus de komst van een limited edition-ketchupfles bekendgemaakt. Wereldwijd maar 150 flessen beschikbaar.
 
Om de 150e verjaardag van Heinz te vieren heeft Ed zijn tatoeages uitgeleend aan het ketchupmerk. Het resultaat: de ‘Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup-tattoo-editie’.
 
Om kans te maken op een van de 150 Collector’s Editions, kunnen fans van Ed en Heinz het volgende doen:
Het hoogste bod uitbrengen tijdens een veiling bij Christie’s in Londen, waar de eerste drie flessen zullen worden geveild.
Er één winnen bij een wereldwijde prijstrekking via Paddle8. 
 
De volledige opbrengst van de veiling wordt gedoneerd aan de liefdadigheidsinstelling van Ed, East Anglia’s Children’s Hospices (EACH), en Rise Against Hunger, de liefdadigheidsinstelling van Heinz. Een aantal exclusieve flessen wordt geschonken aan Ed en Heinz-superfans. Daarnaast is het mogelijk om de fles te bekijken in verschillende musea over de hele wereld. 
 
De wereldwijde liefdadigheidstrekking via paddle8.com/EdSheeranHeinz begon 12 augustus om 13.00 uur Nederlandse tijd. Wanneer fans zich aanmelden voor de gratis prijstrekking kunnen ze optioneel doneren aan een goed doel. De winnaars worden willekeurig gekozen uit alle inzendingen op 23 augustus om 18.00 uur Nederlandse tijd. 
 
De tattoo-editie van de Ed Sheeran X Heinz Tomato-ketchupfles is voor het eerst te zien in veilinghuis Christie’s in Londen op 15 augustus 2019 van 19:00-21:00 uur Nederlandse tijd, waar er drie worden aangeboden tijdens een liefdadigheidsveiling.