Kom eens proeven? Ehh, luisteren...

29-08-2016 (13:06) - Creatie

Bureau Sid Lee presenteert een opvallende interactieve muziekvideo voor het Belgische biermerk Stella Artois. Het is de bedoeling dat je eerst een slok Stella Artois neemt, voordat je de video afspeelt en dan begint het grote proeven.
 
Vervolgens kijk je naar de nieuwste clip van hiphopband The Roots. Zij spelen hun nieuwe nummer Bitter Sweet. Onderaan de video kun je aangeven hoe je het bier vindt smaken: bitter, zoet of iets in het midden. Hoe het optreden precies verloopt is afhankelijk van de keuze die jij maakt.
 
Credits
Muziek: The Roots
Executive Creative Director: Dan Chandler
Creative Director: Andre Gidoin
VP, Head of Integrated Production: Kwame Taylor-Hayford
Executive Producer: David Isaac
Group Account Director: May Aboubakr
Account Supervisor: Toby Beaumont
Account Executive: Shannon Meehan
Managing Partner: Lukas Derksen
Global Executive Producer: David Isaac
Lead Strategist: Kasra Saidi

Adweek