KPN positioneert zich als ICT expert op zakelijke markt

22-08-2016 (14:54) - Creatie

Voor het eerst sinds enkele jaren start KPN een TV-campagne gericht op de zakelijke markt. In deze ‘Voel je vrij’ campagne staat technische vooruitgang centraal en de daarbij aansluitende zakelijke ICT-producten en -diensten die KPN biedt om ondernemers, van ZZP tot grootzakelijk, verder te helpen.
 
In de campagne, die hoofdzakelijk te zien is op TV en online, spelen vader en zoon de hoofdrol. De zoon geeft zijn vader een rondleiding in virtual reality door het nog te bouwen nieuwe bedrijfspand van het familiebedrijf. Daarnaast is er een speciale virtual reality ervaring ontwikkeld als interne kick-off en voor zakelijke KPN-klanten.
 
De campagne wordt ondersteund in een reeks van 5 pre-rolls, radio, print en bannering.
 
credits
Opdrachtgever :                                 KPN
Bureau:                                              N=5
Creative Director:                               Peter Hebbing
Art Director:                                        Daniel te Lindert
Copywriter:                                         Thijs Bontje
RTV Producer:                                    Guy van der Hoop, Monique Neuteboom
Strategie:                                             Bastiaan Weers, Marc Oosterhout
Account:                                              Anouk Zink, Tamara Schelvis, Ralph Balk, Dewi van der Kolk
Productiemaatschappij:                       Suikerdepot
Regisseur:                                           Werner Damen
Producer:                                             Paul Harting
DOP:                                                    Wouter Westendorp
Editor:                                                  Teun Rietveld
Postproductie:                                     The Ambassadors
Geluid:                                                 The Ambassadors
Muziek:                                                 Mark Orton–Their Pie (via MassiveMusic)