Millford wint met Brouwers bier gouden Pentaward 2016

23-09-2016 (13:28) - Creatie

Millford wint met werk voor Brouwers bier van Albert Heijn een gouden Pentaward.

Jeroen Provoost, manager own brands van Albert Heijn: ‘In Nederland is het speciaal-bier bezig met een flinke opmars. Hierbij draait alles om smaak, karakter en attitude. Om aansluiting te vinden bij deze trend besloot Albert Heijn na ruim 15 jaar een oude bekende te herintroduceren met een unieke propositie die past tussen een karaktervol speciaal bier en een dorstlessende pilsener. Millford heeft dit vertaald naar een prachtig design wat helemaal aansluit bij de huidige tijdsgeest’.

Naast de vernieuwde smaak moest ook de identiteit aansluiten op de nieuwe propositie. Samen met brand identity bureau Millford is hard gewerkt aan de nieuwe positionering en de nieuwe identiteit van het merk BROUWERS. Vanuit de merkwaarden heeft Millford het logo en de stijl ontwikkeld en deze uiteindelijk doorvertaald naar alle touch points. 

Het nieuwe frisse voorkomen van BROUWERS is te herkennen aan het merk ‘embleem’ waarin de kernwaarden van het merk terug te vinden zijn. Het nieuwe logo en de visuele identiteit van BROUWERS voldoen aan het huidige tijdsbeeld en sluiten naadloos aan op beide markten. 

 

Brouwers beer wins golden Pentaward from Millford on Vimeo.