MullenLowe Alfred wint voor Beter Horen The Pitch van De Persgroep en ADCN

08-11-2018 (18:04) - Creatie

De Persgroep en ADCN hebben voor de tweede keer de creatieve wereld uitgedaagd om een gouden idee voor een eigen klant te pitchen en kans te maken om hun campagnevoorstel werkelijkheid te laten worden bij de Persgroep; de mediawereld op z’n kop. De winnaar is MullenLowe Alfred die met een pitch van Beter Horen de jury wist te overtuigen. 
 

De vakjury van The Pitch, bestaande uit; David Snellenberg (Founder/ECD, Dawn), Thecla Schaeffer (CMO, Accell Group & Board member, ADCN), Lauren van der Heijden (Directeur Corporate Sales, de Persgroep), Ronald Ockhuysen (Hoofdredacteur, Het Parool) en Cécile Narinx (Redactie, de Volkskrant) nomineerden Being There met HandicapNL, Boomerang Agency met Amnesty International en MullenLowe Alfred met Beter Horen uit tientallen inzendingen. Na de live pitch van deze drie finalisten, werd de cheque door de Persgroep overhandigd aan MullenLowe Alfred en Beter Horen.
 

Lauren van der Heijden, Directeur Corporate Sales, de Persgroep: ‘Dit jaar waren er veel originele en uiteenlopende cases ingezonden, het merendeel met een focus op de sociale impact. Wij hebben de cases beoordeeld aan de hand van de originaliteit, kwaliteit en relevantie van het creatieve idee, het potentieel van de impact en de mediastrategie van de case, dus in hoeverre er creatief gebruik is gemaakt van de media van de Persgroep. Het was een lastige keuze, maar deze winnaar heeft voor het concept dat zij bedacht hebben de media van de Persgroep op zo’n goede wijze ingezet dat we Beter Horen tot de winnaar hebben uitgeroepen.’
 

Enjoy 2039

Michel Kriathow, Marketing manager, Beter Horen: ‘Wij zijn heel blij met de winst van The Pitch. Samen met MullenLowe Alfred kunnen we met de deze prijs ook echt op een positieve manier de noodzaak van het beschermen van je oren onder de aandacht brengen van een groot publiek. Ons concept ‘Enjoy 2039’ is gevormd rondom de inzet van Nederlandse artiesten, we gaan nu keihard aan de slag om de juiste ambassadeurs te vinden en de campagne een succes te maken.’