#SeeYouInBrussels

24-05-2016 (16:10) - Creatie

Na de aanslagen van 22 maart 2016 heeft Brussel een zware imagoklap gekregen en kwam de Belgische hoofdstad regelmatig negatief in de internationale pers. In de hoop meer toeristen aan te trekken en het Brusselse imago te verbeteren, roept de hotelindustrie de #SeeYouInBrussels-postkaarten in het leven.


Belgen en Brusselbezoekers kunnen gratis een kaart sturen naar iedereen ter wereld. Dit vooral om de stad te steunen en mensen de mogelijkheid te geven hun liefde en steun voor Brussel wereldwijd kenbaar te maken.

'We willen Brussel niet op een commerciële manier promoten zoals bedrijven dat doen,'' zegt Alizée Perdaens van het reclamebureau 20Something dat achter het #SeeYouInBrussels-idee staat. 'We willen dat mensen overal ter wereld een juiste indruk krijgen van Brussel door middel van een persoonlijke postkaart te ontvangen van betrouwbare getuigenissen. Dit kunnen inwoners van Brussel zelf zijn, maar eveneens andere toeristen of mensen die Brussel een warm hart toedragen,'' aldus Perdaens.

 

 www.seeyouinbrussels.be