Selmore ontwikkelt internationale campagne Sixt

Selmore ontwikkelt internationale campagne Sixt

30-08-2017 (10:15) - Creatie

 3 jaar geleden is Sixt rent a car aan de slag gegaan met het Guiding Idea ‘Gefixt met Sixt’dat Selmore ontwikkelde. Na 5 films, komen er nu 3 bij die internationaal ingezet gaan worden.


Zweedse Hobby Film regisseur 

Selmore ontwikkelde samen met de Zweedse Hobby Film regisseur Magnus Renfors drie nieuwe films. Deze zullen niet alleen in Nederland, maar ook in België en Spanje te zien zijn. De eerste van de drie nieuwe films gaat over een gezin dat op vakantie gaat met de trein. Maar zoals iedereen met jonge kinderen weet, is het nog een hele kunst om iedereen bij elkaar te houden. Een huurauto kan dan een uitkomst bieden.


credits

opdrachtegever:                  Sixt
Klant verantwoordelijk : Maarten Ordelman, Florian Wude, Robin Ruschke
Creatieve directie:          Diederick Hillenius
Copy Write :                  Bram Eigenfeld
Art Director:                   Louk Derks
RTV Producer:                Hanneke Kampschreur
Account:                        Kim de Winter
Productiemaatschappij: Hobby Film
Regisseur:                     Magnus Renfors
Producer:                      Anna Bergstrom
D.O.P./Cameraman:      Olivier Cariou
Offline studio:                MRTN
Offline editor:                 Martin Heijgelaar 
Online:                           Ambassadors
Grading:                        @ MPC met Richard Fearon

Geluidstudio:                 Ambassadors
Geluidstechnicus :         Rens Pluijm

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.