Tony Cohen ontwerpt exclusief jurkje voor Nivea

06-06-2017 (10:13) - Creatie

Met NIVEA Invisible for Black & White deodorant blijft zwarte en witte kleding langer mooi. Als ultieme bewijsvoering ontwierp FCB Amsterdam in samenwerking met topontwerper Tony Cohen de reversible black & white dress. De jurk met een waarde van €399,-  kan binnenstebuiten gedragen worden en wordt gekenmerkt door een kwalitatieve afwerking.
 
Amsterdam Fashion Week
NIVEA sponsort ook dit jaar weer de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. Dit jaar is die samenwerking nog intensiever geworden, met onder andere de ontwikkeling van het jurkje. In aanloop naar het event wordt de reversible black & white dress gelanceerd samen met een online film waarin Kim Feenstra het jurkje introduceert. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA's social media kanalen.
 
te winnen bij Etos
De reversible black & white dress heeft een oplage van 150 stuks en is te winnen bij Etos na aankoop van twee NIVEA-actieproducten.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor concept, ontwerp en productie.