What's Next

31-05-2016 (20:09) - Creatie

De nieuwe campagne en website van Exposure’16: What’s Next zijn gelanceerd. Exposure is het evenement van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht waar afstuderende studenten hun werk presenteren. De campagne en de website zijn ontwikkeld door innovation agency Festina Amsterdam.


 
digitale portfolio's
Het doel van de campagne is om Exposure als losstaand merk te presenteren waaronder jaarlijks de nieuwe lichting van ongeveer 700 afstudeerders zich kenbaar maakt aan de professionele wereld. Ook zijn er aanvullende programma's als sprekers en pecha kucha avonden. Op de website is het programma van Exposure te vinden. Hier kun je ook terecht voor digitale portfolio's van de afstuderende studenten. Exposure heeft de ambitie om het evenement van de Nederlandse creatieve industrie te worden.
 
dogma
Het is niet het eerste jaar dat Festina Amsterdam werkt voor de HKU. Vorig jaar namen zij al de ontwikkeling van de campagne “unleashing the new” van Exposure voor hun rekening. Met deze campagne werd op aandacht gevraagd van het werkveld met teksten als “Show me the money”. Een campagne die het dogma van kunst en geld op de hak nam.
 
Exposure’16: What’s Next vindt plaats van 15 juni t/m 3 juli op de scholen van de HKU en op verschillende  locaties in Utrecht. Theater studenten treden op in hun eigen theater aan de Janskerkhof, maar ook bij de Wisselspoor aan de Daalsedijk; Optredens van het Conservatorium Utrecht zijn onder meer te horen in Tivoli Vredenburg, Kytopia, en Nutrecht; De modeshow van de afstudeercollecties van mode vindt plaats in de expeditietunnel onder Hoog Catharijne.