Crowdfunding Michiel Mol’s Caramol versneld live

22-05-2017 (09:08) - Economisch

De intekening voor het nieuwe überhippe drankje Caramol op het crowdfundplatform Symbid wordt met een week vervroegd. Het was aanvankelijk de bedoeling dat investeerders zich pas vanaf maandag 29 mei konden aanmelden voor een investeringsronde van in totaal  €350.000,-.  'Dit succes betekent niet alleen meer budget, maar meer investeerders betekent ook meer apostelen voor ons merk en dat was precies waarom we bewust voor crowdfunding hadden gekozen.’


Maar aangezien dat bedrag al bij ‘gesloten voorintekening’ onder friends and family voor meer dan 100% was ingevuld, heeft Symbid vandaag besloten de openbare inschrijving met een week te vervroege. Vanaf maandag 22 mei, is deze open voor alle andere geïnteresseerden. 

snellere internationale uitrol
Michiel Mol, een van de initiatiefnemers van Caramol: ‘Iedereen reageert ontzettend positief op Caramol, maar dat het zo hard zou lopen hadden we zelf ook niet verwacht. Het glas is voor beleggers nooit halfleeg, sterker nog; het is al voor 100% vol. Dat is in de geschiedenis van Symbid nog niet eerder voorgekomen. Caramol zal mede daarom ook meer financiering op gaan halen dan het initiële doelbedrag van €350.000. Het extra budget dat hiermee beschikbaar komt gaan we volledig investeren in een nog snellere internationale uitrol van het merk. Dit succes betekent niet alleen meer budget, maar meer investeerders betekent natuurlijk ook meer apostelen voor ons merk en dat was precies de reden dat we bewust voor crowdfunding hadden gekozen.’

 

 

Caramol - Drink it like you own it! from The Communication Channel on Vimeo.


Bureaus

Media

Marketing