Hugo maakt vliegende start

08-02-2017 (09:47) - Economisch

Hugo, de Amsterdamse startup gespecialiseerd in fanbase management software voor evenementlocaties en festivals, heeft een investering opgehaald die aangewend gaat worden voor sales-internationalisatie en verdere softwareontwikkeling.


Mede-oprichter Guy Kessels: ‘In januari 2016 zijn we gestart met de verkoop van onze software en we hebben 2016 dan ook gebruikt om vaste voet aan de grond te krijgen in de Nederlandse evenementenindustrie. Gedurende het jaar merkten we dat er al vrij snel tractie kwam in het buitenland, dus hebben we – eerder dan verwacht – snel onze eerste klanten in België en Duitsland aangesloten. Mede door deze stappen konden we in het begin van dit jaar een investeringsronde succesvol afsluiten, die ons in staat stelt verder te gaan groeien in binnen- en buitenland.’


Organisatoren zoals Alda Events, Valkhof Festival en Vestrock waren er vanaf het eerste uur bij. Hugo heeft sindsdien zijn portfolio uit weten te breiden met organisatoren van onder andere Dance Valley, Loveland, Amsterdam Light Festival, Dockyard Festival, Solar Weekend, Milkshake Festival en Food Truck Festival TREK.


Bureaus

Media

Marketing