Overname G+J Media Nederland door Hearst Netherlands afgerond

27-12-2017 (18:04) - Economisch

Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen. Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de high-end uitgever de titels Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen. 
 

Met deze overname verstevigd Hearst Netherlands zowel haar positie in de magazine en digitale markt als in de high-end luxury branche. Hearst Netherlands claimt hiermee hét branded content huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen. 
 

management team

 
Het Management Team zal er als volgt uit zien: 
Luc van Os, CEO 
Erik de Bruin, CFO 
Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands 
Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands 
Rachel Gómez, Commercial Director 
Remmert Bolderman, CTO 
 
 
Het bedrijf zal op termijn verhuizen naar 1 vestiging in Amsterdam  en voert per direct de naam Hearst Netherlands. 

Bureaus

Media

Marketing