Simon Lévelt in het Chinees voor grote ambities

22-05-2018 (13:54) - Economisch

Simon Lévelt heeft haar Chinese merknaam laten vastleggen in het register voor merknamen. Het bedrijf heeft namelijk ambities voor de Chinese markt. De naam moet in het Chinees respect en begrip uitstralen voor de lokale markt en het consumentenvertrouwen winnen.


Steeds meer westerse bedrijven zien in de groeiende binnenlandse markt in China een kans en willen er hun goederen en diensten importeren of verkopen. Simon Lévelt ook, want ze zijn al op verschillende internationale markten actief. Simon Lévelt ziet in de Chinese koffie- en theeconsumptie een enorme groei, en dan vooral in de grote steden zoals Shanghai, Beijing, Shenzhen en Guangzhou. Vanuit Azië zou interesse in het theemerk zijn vanwege de rijke familiehistorie.  

 

niet alleen

Om de Chinese markt te betreden werkt Simon Lévelt samen met Mains International. Dit bedrijf kent de Chinese cultuur en gebruiken als geen ander en heeft in het verleden al diverse grote bedrijven begeleid bij deze stap.


Bureaus

Media

Marketing