Leger des Heils introduceert de Steunpilaar

28-11-2016 (10:26) - Economisch

Het Leger des Heils heeft op het Margriet Winter Festival een nieuwe manier van doneren geïntroduceerd: de Leger des Heils Steunpilaar. Hiermee wordt op indringende wijze het werk van het Leger onder de aandacht gebracht. En kan gelijk een kleine eenmalige donatie worden gedaan via contactloos betalen. Als de donatie geslaagd is, volgt een bedankje uit onverwachte hoek.


De bedoeling is dat het concept de komende maanden uitgebreid verder getest zal worden, op meerdere locaties. Met de Steunpilaar realiseert het leger des Heils twee doelen. Het eerste doel is het belangrijke werk dat het Leger in Nederland dagelijks doet, plus het resultaat daarvan, in de spotlights zetten. Het tweede doel is het effectief aanboren van een nieuwe stroom van donaties, passend in de huidige tijd waarin mensen graag iets geven maar zich niet direct willen vastleggen voor langere tijd. De Steunpilaar voldoet in deze behoefte.


Het Leger des Heils heeft de Steunpilaar ontwikkeld samen met l’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding.

 

 

 

 


Bureaus

Media

Marketing