Social Media Recruitment specialist MrWork haalt groeikapitaal op

24-08-2016 (11:02) - Economisch

MrWork, marktleider in Social Media Recruitment, heeft een investering verkregen van Mamadoo Ventures. Met het geld wil MrWork zijn platform verder uitbreiden en de internationale groei versnellen. Naast de thuismarkt Nederland heeft MrWork in 45 landen campagnes uitgevoerd, waarbij actief met Duitse en Engelse partners wordt gewerkt.
 
MrWork ondersteunt sinds 2011 bedrijven bij het effectief inzetten van Social Media, zoals LinkedIn, YouTube, Facebook, Twitter en Instagram, voor recruitment-doeleinden. 
'Met deze investering kunnen we onze droom verwezenlijken om ons platform het centrum te maken van de Social Recruitment strategie van bedrijven. We zullen zowel ons ontwikkelteam als onze sales operatie uitbreiden. Ook kunnen we serieuze stappen in het buitenland gaan zetten,' zegt Mees van Velzen, oprichter en CEO van MrWork.

internationaal
De technologie en aanpak van MrWork hebben zich in Nederland ruimschoots bewezen. Van Velzen ziet daarom ook internationaal veel kansen voor MrWork. 'De recruitment-markt in Nederland is erg innovatief en divers. Hierdoor lopen we voor op andere landen. Dit zorgt ervoor dat er in het buitenland veel mogelijkheden liggen voor Nederlandse bedrijven, zo ook voor ons.'
Momenteel werkt MrWork internationaal vooral met goed aangeschreven recruitment-partners. 'We willen versnellen door eigen teams te formeren in meerdere landen met als eerste focus Duitsland en de UK. We zullen begin volgend jaar ons eerste buitenlandse kantoor openen.'

Bureaus

Media

Marketing