TAB lanceert sales promotie apps met augmented reality

13-07-2012 (08:34) - Marketing

Het Nederlandse TAB Worldmedia, bekend van hun mobile augmented reality producties voor Walt Disney, National Geographic, Rabobank en de Efteling, lanceert een nieuwe generatie mobiele apps voor de marketing en communicatie branche. Door deze nieuwe generatie apps, standaard voorzien van augmented reality techniek, wordt mobiel eenvoudig in te zetten als integraal onderdeel van spaaracties, loyalty programma's en social media in combinatie met print campagnes.
 
TAB Worldmedia richt zich met deze nieuwe generatie apps op adverteerders, reclame en mediabureaus die doeltreffende mobiele apps willen inzetten om hun sales promoties te versterken. Remco Vroom, mobile director bij TAB Worldmedia: ‘De ontwikkelingen op het gebied van mobiele marketing gaan razend snel en de consument is qua kennis en gebruik van apps vaak verder dan de adverteerders of bureaus. Wij bieden onze klanten met deze nieuwe generatie apps de mogelijkheid om hun mobiele strategie direct op het juiste commercieel niveau in te zetten.’
 

Bureaus

Media

Economisch