24-uursmarathon voor topcreatieven Schiphol

24-04-2018 (12:56) - Marketing

Over twee weken opent op Schiphol ‘The Smallest Ad Agency in the World’, door Schiphol Media. In 24 uur gaan dan twaalf topcreatieven uit de Amsterdamse reclamewereld zoveel mogelijk ingestuurde briefings beantwoorden met creatieve concepten voor op Schiphol. Iedere marketeer, mediaplanner of reclameprofessional kan gratis een concept ontvangen.


Jan-Pieter Komen, manager Marketing & Development bij Schiphol Media:“Op Schiphol zijn veel mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Toch merken we dat vaak lang niet al deze mogelijkheden benut worden. En dat is zonde, omdat je bij ons juist de kans hebt om creatief gezien helemaal los te gaan.” 

 

mini-reclamebureau

Op 14 mei om 12:00 uur opent Schiphol Media officieel de deuren van ‘The Smallest Ad Agency in the World’, een mini-reclamebureau midden op Schiphol Plaza. Komen: “Op Schiphol Plaza kunnen we allerlei spectaculairs neerzetten." Wie benieuwd is wat er op Schiphol creatief mogelijk is met een merk, product, dienst of campagne, kan vanaf vandaag een briefing insturen. Daar moeten drie vragen voor worden ingevuld. 


Komen
: “Makkelijker kan niet. We gaan er dan ook vanuit dat we veel briefings binnenkrijgen. En mocht het écht zo stormlopen dat we niet alle briefings kunnen beantwoorden in 24 uur, dan beloven we je dat we er daarna alsnog mee aan de slag gaan.”
 

 


Bureaus

Media

Economisch