ABN AMRO en Patta Academy verlengen samenwerking

10-03-2022 (09:27) - Marketing

De eerste lichting deelnemers van de Patta Academy rondt vrijdag 11 maart de opleiding af. Het programma, een initiatief van streetwearlabel Patta onder andere ondersteund door ABN AMRO, leert jongeren hun talenten te ontdekken en stoomt ze klaar om succesvolle ondernemers te worden. ABN AMRO is partner van de Patta Academy als één van de initiatieven waarmee de bank zich inzet om iedereen gelijke kansen te bieden. Na een succesvolle afsluiting van het allereerste programma, is besloten om de samenwerking tussen ABN AMRO en de Patta Academy te verlengen.

ABN AMRO sloot zich in de zomer van 2021 aan bij de Patta Academy om meer sociale impact te creëren. De Patta Academy is een initiatief van Edson Sabajo en Guillaume Schmidt, oprichters van het internationale streetwear merk Patta. Met de academy willen zij jongeren op weg helpen en hen een plek bieden om hun passie te ontdekken. De afgelopen maanden volgden 25 jongeren diverse workshops en masterclasses, van onder andere medewerkers van de bank. Daarmee kregen de jongeren de kans om hun talenten te ontdekken, zichzelf te ontwikkelen en diverse professionals te ontmoeten. Aanstaande vrijdag 11 maart sluit de eerste lichting het programma af met een eindpitch voor hun onderneming tegenover een publiek van ABN AMRO-bankiers.

Bureaus

Media

Economisch