ALDI wint vijf keer Huismerk Product van het Jaar 2021

18-01-2021 (11:13) - Marketing

 

De Nederlandse consument heeft vijf huismerken van ALDI tot ‘Huismerk Product van het jaar 2021’ gekozen. ALDI’s Bakkersgoud rustiek extra volkoren brood, Fruitspread minder suiker, Melkchocolade pinda & cornflakes reep, Proteïne kwark en mager half-om-half gehakt mogen een jaar lang het label ‘Huismerk Product van het jaar 2021’ dragen. Het is voor het eerst dat de organisatie achter deze jaarlijkse productverkiezing ook de huismerken onder de loep laat nemen door een representatief consumentenpanel*.
 
De huismerken zijn door de Nederlandse consument beoordeeld op vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatiegraad, aankoopintentie en de producttest. Het is een groot compliment dat vijf huismerken van ALDI verkozen zijn tot winnaars van deze categorie. Daarmee zijn deze producten volgens de consument minstens zo goed als een A-merk.
 
De vijf winnende producten worden toegevoegd aan de lijst van goed geteste en prijswinnende producten van ALDI, beter bekend als de Trots van ALDI. 

Bureaus

Media

Economisch