ARTIS kiest Close voor nieuwe app

16-09-2019 (12:52) - Marketing

ARTIS gaat een samenwerking aan met Close, een mobiel marketing platform voor de live entertainmentindustrie, voor de ontwikkeling van de gratis Close to ARTIS app. Deze app biedt bezoekers meer informatie en uitleg voor, tijdens en na een bezoek aan het park of ARTIS-Micropia.
 
Zo deelt ARTIS via de app het laatste nieuws en speciale activiteiten, maar is er ook praktische informatie zoals toegangskaarten, openingstijden, plattegrond en veelgestelde vragen te vinden. De app is vanaf heden beschikbaar voor online kaartkopers en gratis te downloaden in de App en Android store.
 
Heleen Rouw namens ARTIS: “We willen onze bezoekers stimuleren en inspireren goed voor de wereld om ons heen te zorgen, terwijl ze genieten van de dieren, planten en bomen in het park en de onzichtbare wereld van microben in Micropia ontdekken. Naast een plek is ARTIS ook een verhaal wat we breder willen vertellen, want zorg voor de natuur en dus de wereld om ons heen is belangrijker dan ooit. Met onze ruim 1,4 miljoen bezoeken per jaar kunnen we hierbij een belangrijke rol spelen. Dan kan met deze app nog meer en beter vooraf, tijdens maar ook na het bezoek op de manier zoals onze bezoekers er behoefte aan hebben. Of je nou meer wilt weten over hoe jij iets kan doen om goed voor onze wereld om ons heen te zorgen of je bijzondere momenten van de dag met anderen wilt delen, dat is allemaal waardevol. Hierdoor verhogen we de voorpret en geniet de bezoeker ook langer na van hun bezoek aan ARTIS.”
 
Kiliaan Toorenaar, CEO en oprichter van Close: “ARTIS is zoveel meer dan alleen een park. Met Close bieden we ARTIS een platform waarmee ze een eigen kanaal hebben om hun verhaal te vertellen en de relatie met bezoekers te versterken. Hiermee krijgt de bezoeker een rijkere beleving, terwijl ARTIS toegang heeft tot meer klantdata waarmee ze hun klanttevredenheid kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld door op het juiste moment te melden dat de dierverzorger van de leeuwen zijn verhaal vertelt aan een gezin dat heeft aangegeven interesse te hebben in roofdieren.”

Bureaus

Media

Economisch