BENK en Bonduelle willen Belgische consument meer peulvruchten laten eten

07-04-2021 (15:42) - Marketing

 

Bonduelle en BENK claimen op unieke wijze de maand van de peulvruchten in België! Gedurende de maand april worden shoppers bij Delhaize geactiveerd middels de 360° activatiecampagne ‘Win je eigen kweektafel!’. Deze campagne sluit aan op de missie van Bonduelle om een betere toekomst te creëren door middel van plantaardig voedsel.
 
De gezondheidsraad adviseert om minimaal één keer per week peulvruchten te eten, maar dit wordt over het algemeen nog niet gedaan. 29% van de Belgische consumenten weet niet eens wat peulvruchten zijn. Hier zijn BENK en Bonduelle mee aan de slag gegaan en deze campagne draagt bij aan het doel om Belgen te stimuleren meer peulvruchten te eten en hun kennis over peulvruchten te vergroten. 
 
Bij aankoop van een blikje Bonduelle peulvruchten bij Delhaize maken consumenten kans via www.win-bonduelle.be op één van de 100 kweektafels. Hierdoor maakt de consument op een activerende manier kennis met deze natuurlijke vleesvervangers én kunnen zij het proces van peulvruchten kweken zelf ervaren.
 

Bureaus

Media

Economisch