Booking.com officiële reispartner Eurovisie Songfestival 2021

10-02-2021 (13:29) - Marketing

Reisplatform Booking.com kondigt een nieuwe samenwerking aan met de European Broadcasting Union als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival 2021. Het Eurovisie Songfestival 2021 vindt op 18, 20 en 22 mei 2021 plaats in Rotterdam Ahoy.
 
Met de missie om het voor iedereen makkelijker te maken de wereld te beleven en met meer dan 28 miljoen accommodatie-listings in ruim 153.000 bestemmingen wereldwijd, zet Booking.com zich in om fans van het Eurovisie Songfestival een onvergetelijke reis te bezorgen. Dit geldt niet alleen voor een reis naar een van de  liveshows van het Eurovisie Songfestival, maar ook voor een bezoek aan een van de deelnemende landen om de cultuur en tradities van hun favoriete artiesten zelf te ervaren. Zodra veilig en verantwoord reizen weer mogelijk is, staat Booking.com klaar voor de mensen die nieuwe plekken willen ontdekken.
 
"Als bedrijf dat trots is op zijn Nederlandse roots, en de passie heeft om mensen te helpen bij het ontdekken van de verbazingwekkende diversiteit die de wereld biedt, zijn we zeer enthousiast dat we in 2021 officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival zijn", aldus Arjan Dijk, Senior Vice President en Chief Marketing Officer bij Booking.com. "In een tijd van afzondering, gesloten grenzen en reisbeperkingen is het thema van dit jaar - Open Up - actueler dan ooit, en perfect in balans met onze eigen waarden en optimistische vooruitzicht als een merk voor iedereen. We vinden het geweldig dat we fans van het Eurovisie Songfestival kunnen verwelkomen in ons thuisland en de bruisende stad Rotterdam, of dat nu in levende lijve is of via het scherm van hun smartphone. We hopen velen te inspireren om de geweldige invloeden die het Eurovisie Songfestival zo speciaal maken verder te ontdekken - niet alleen tijdens deze ene week in mei, maar het hele jaar door."
 

Bureaus

Media

Economisch