C&A introduceert 'nieuw winkelconcept'

10-03-2017 (11:22) - Marketing

Modeketen C&A is een nieuwe weg ingeslagen. Het bedrijf heeft nu een strategie met meer openheid, een nieuwe cao en meer aandacht voor online winkelen. Dat zegt Marc Estourgie, directeur van C&A Nederland, in een interview met het AD.

 
C&A introduceert een nieuw winkelconcept, dat we na de zomer gaan zien. 'Dat gaat echt om grondige verbouwingen. De winkels worden donkerder, spannender. Het product komt in de spotlights.'
In Duitsland en België zijn een aantal winkels al op deze manier aangepast.
 
 
De keten begint na de zomer met het verbouwen van vijf vestigingen. In vier jaar tijd moet 80 procent van de 131 Nederlandse filialen zijn verbouwd. De winkelketen wil verder haar omzet uit de webshop, nu 8 procent, in vier jaar verdrievoudigen. Het bedrijf investeert de komende vier jaar 1 miljard euro in C&A Europe.
 
 

NU.nl

Bureaus

Media

Economisch