C&A introduceert nieuwe merkidentiteit: Wear the Change

04-09-2020 (13:24) - Marketing

C&A heeft een nieuwe merkidentiteit geintroduceerd: Wear the Change’. De bijbehorende boodschap ‘Let’s get dressed for today. And for tomorrow!’ is gebaseerd op de veranderingen in de samenleving, aldus de kledingfabrikant. Duurzaamheid moet het nieuwe normaal worden.
 
‘Het nieuwe hoofdstuk in onze reis heeft invloed op de hele klantervaring met ons merk’, laat Maik Kleinschmidt, Director Brand Marketing bij C&A Europe weten. ‘De focus ligt op drie hoofdaspecten: duurzaamheid, sterke prijs-kwaliteitverhouding van onze producten en inclusiviteit.’ Naast de nieuwe merkclaim is ook de look and feel van het C&A logo aangepast. De twee iconische letters in het logo zijn nu hun schulprandje kwijt en lijken groter dan ooit.
 
Om de missie kracht bij te zetten heeft C&A gelijktijdig met de introductie van de nieuwe merkidentiteit ook de nieuwe duurzame denim herfstcollectie gelanceerd. 
 
 

 


Bureaus

Media

Economisch