C&A opent nieuw winkelconcept in Nederland

14-09-2017 (16:40) - Marketing

Ruime paskamers, stijlvolle lounges, gratis wifi, smartphone oplaadpunten en hotspots die een outfit op een paspop direct vindbaar maken, zijn enkele elementen uit het nieuwe winkelconcept van C&A. Klantbeleving staat hierbij centraal. Na openingen in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België en Luxemburg is het nu de beurt aan de Nederlandse modestad Arnhem.

 
C&A opent haar nieuwe winkelconcept op 14 september in winkelcentrum Kronenburg in Arnhem en garandeert een verfrissende shopervaring. Voorafgaand aan het ontwerp van het nieuwe concept zijn meer dan 20.000 klanten geïnterviewd om de wensen van de bezoeker te achterhalen. Nieuw is de belijning op het plafond die de meest optimale looproute aangeeft zodat de klant gemakkelijk vindt waar hij of zij naar op zoek is. Om klanten een huiselijk gevoel te geven is gekozen voor natuurlijke materialen en aardetinten. Het lichtplan is totaal vernieuwd en bestaat uit LED verlichting, passend in de duurzaamheidstrategie van C&A. 


hotspot

De musthaves uit C&A’s collectie zijn makkelijk te vinden door de presentatie van de complete outfit op een hotspot; de verschillende items vindt de klant op kledingrekken eromheen. Het nieuwe winkelconcept biedt de klant een complete beleving die aansluit bij de veranderende wens van de consument. 


Bureaus

Media

Economisch