De drie Shortlisten SAN ABC Accenten 2015 bekend
29-04-2016 (06:45) - Marketing
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2015 vastgesteld. Op alfabetische volgorde:
Adverteerder van het Jaar 2015
• IKEA
• KPN
• Tele2
Bureau van het Jaar 2015
• J. Walter Thompson Amsterdam
• N=5
• TBWA\NEBOKO
Consistent Accent 2015
• Bol.com
• Jumbo Supermarkten
• KLM
De negen genomineerden presenteren hun case op 10 mei 2016 aan de ABC jury bij PwC aan de Zuidas in Amsterdam.
Samenstelling jury
Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap
Vakbladen: Nils Adriaans (Adformatie), Elsbeth Eilander (Tijdschrift voor Marketing), Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune)
BvA bestuur: Heleen Crielaard (Rabobank), Wil Giezenaar (Pon/Audi)
SAN bestuur: Jeroen Hubert (IKEA), Ewa Skotnicki (Triodos Bank),
Aline van Keulen (KPN)
Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders, Stephan Fellinger
(De Zaak van Vertrouwen)