De drie Shortlisten SAN ABC Accenten 2015 bekend

29-04-2016 (06:45) - Marketing

De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2015 vastgesteld. Op alfabetische volgorde:
 
Adverteerder van het Jaar 2015
IKEA
KPN
Tele2
 
Bureau van het Jaar 2015
J. Walter Thompson Amsterdam
N=5
TBWA\NEBOKO
 
Consistent Accent 2015
Bol.com
Jumbo Supermarkten
KLM
 
De negen genomineerden presenteren hun case op 10 mei 2016 aan de ABC jury bij PwC aan de Zuidas in Amsterdam. 

Samenstelling jury
Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap
Vakbladen:                              Nils Adriaans (Adformatie), Elsbeth Eilander (Tijdschrift voor Marketing), Sjaak                                                     Hoogkamer (MarketingTribune)
BvA bestuur:         Heleen Crielaard (Rabobank), Wil Giezenaar (Pon/Audi)
SAN bestuur:         Jeroen Hubert (IKEA), Ewa Skotnicki (Triodos Bank),
        Aline van Keulen (KPN)
Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders, Stephan Fellinger 
          (De Zaak van Vertrouwen)
 

Bureaus

Media

Economisch