Dopper geeft service een kans

05-12-2016 (09:52) - Marketing

Servicevragen over Dopper komen voortaan niet meer binnen op diens hoofdkantoor van Dopper in Haarlem, maar bij de klantenservice van KANS in Den Haag. Kans biedt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een opleiding tot gecertificeerde customer service medewerkers. Samen met KANS wil Dopper de servicekwaliteit op internationaal niveau waarborgen.


maatschappelijke impact

De keuze voor de KANS, past bij de wens van Dopper om zoveel mogelijk maatschappelijke impact te maken. Dopper is een gecertificeerde B Corporation; dat betekent dat dit bedrijf niet alleen economische maar ook (of: juist) sociale en ecologische winst nastreeft. KANS biedt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. een opleiding tot gecertificeerd servicemedewerker en daaropvolgend een vaste baan. Door samen te werken met KANS, onderschrijft Dopper de missie van dit servicebedrijf om zoveel mogelijk kansarme - maar ambitierijke - mensen structureel aan het werk te helpen.

 

 

 

 

 


Bureaus

Media

Economisch