Drie collecties WOWN: powered by Kwantum

20-02-2018 (17:00) - Marketing

Conceptontwikkelaar Lonneke Huijbregts van Bubblemint. Zij bracht drie grote online influencers in contact met Kwantum, onder voorwaarde dat de creatieve touwtjes in handen bleven van de influencers zelf. Woonwinkel Kwantum geloofde in dit concept en gaf de drie interieurbloggers carte blanche om hun eigen collectie te ontwerpen en faciliteerde in het productieproces. 

 

Mariska Wijnands, concept en creatie specialist Kwantum: "Een goede samenwerking maakt de exclusiviteit van online merken niet alleen bereikbaar voor een groot publiek, het biedt ons als retailer ook de kans om op integere wijze de achterban van creatieve talenten te bereiken. De creatief ondernemer aan de andere kant, krijgt de mogelijkheid haar merk op te schalen, met behoud van haar eigen kracht. Zo is WOWN! ontstaan, een unieke combinatie van online en offline experts."
 

Drie collecties WOWN! | powered by Kwantum

Voor WOWN! zijn de krachten gebundeld van interieurbloggers Suzanne de Jong (&SUUS), Anki Wijnen (Zilverblauw) en Souraya Hassan (Binti Home). Zij hebben jarenlang hard gewerkt aan hun lifestyle- en interieurblogs en zijn uitgegroeid tot ijzersterke en herkenbare merken. Zij wilden met hun merken graag een volgende stap maken, maar zonder concessies te doen aan hun opgebouwde reputatie. Woonwinkel Kwantum geloofde in dit concept en gaf de drie interieurbloggers carte blanche om hun eigen collectie te ontwerpen en faciliteerde in het productieproces. Kwantum werd teamgenoot van WOWN! en deed daarmee iets unieks.
 

authentieke collecties

Mariska Wijnands: "Zonder ons te bemoeien met de inhoudelijke collecties die de bloggers wilden maken faciliteerden we het gehele productieproces. Kwantum weet immers hoe je eigentijds wonen bereikbaar maakt voor iedereen. Door elkaars talent en expertise de ruimte te geven zijn drie prachtige, authentieke collecties ontstaan waar zowel wij als de bloggers supertrots op zijn."


Bureaus

Media

Economisch