Enrich yourself!

29-09-2016 (15:42) - Marketing

Het Amsterdamse Museumkwartier is rijk aan kunst, cultuur, fashion en design. Toch bezoeken mensen vaak alleen de bekende musea, terwijl er nog zoveel meer moois in de buurt is volgens de ondernemers in het gebied. Om die reden bundelen zij de krachten met een nieuwe samenwerkingsvorm; BIZ Museum Quarter. 


Woensdag 28 september werd het eerste resultaat van deze samenwerking zichtbaar tijdens de lancering van het nieuwe Museum Quarter merk en de gebiedscampagne ‘Enrich Yourself’. 


Verrijk jezelf met een bezoek aan het Museum Quarter. Dat is de nieuwe belofte. 'Doordat we op een nieuwe manier zijn gaan samenwerken, kunnen we de ervaring van onze bezoekers verrijken. We wijzen op de diversiteit in het gebied en zorgen ervoor dat mensen worden verrast. Van Van Gogh naar Van Gils.' Aldus Hugo de Lint, voorzitter BIZ Museum Quarter Amsterdam. 


De campagne omvat een vernieuwde website, een abri-campagne en routes door het gebied die continu veranderen. De MQ Walks zijn via de website, mobiel of plattegrond te bewandelen. Het campagnethema ‘Enrich Yourself’ komt ook tot uiting in welkomstborden, een speciale enrich- / fast-lane op de Van Baerlestraat en een XL hinkelbaan op de P.C. Hooftstraat om je winkelervaring te verrijken. 


credits

Opdrachtgever: BIZ Museum Quarter (Martijn Verdult)
Strategie / projectmanagement: Kleijn Festival (Jacqueline Kleijn en Josine Hendriksen)
Creatie/ Concept: The Stone Twins
Productie website: This Page Amsterdam
Productie activaties: New AMS Film Company 
Fotografie: Jeroen Hofman

www.museumquarter.com 

 

Bureaus

Media

Economisch