Farmers Market concept van GUESS Jeans U.S.A. gaat wereldwijd

13-06-2018 (11:12) - Marketing

GUESS Jeans U.S.A. gaat samen met Sean Wotherspoon, de eigenaar van een van de bekendste tweedehandswinkels ter wereld, het ‘’Farmers Market’’ concept wereldwijd uitbreiden. Deze capsule biedt een range aan vernieuwde silhouetten uit de GUESS archieven waarbij dezelfde overdye en wastechnieken zijn gebruikt als in de jaren ’80 en ’90. Deze collectie is tussen juni en juli wereldwijd verkrijgbaar in diverse pop-ups en key retailers.


De inspiratie van deze levendige collectie komt vanuit de rijke agrarische roots van het Californische landschap. Key items zijn mineral washed hoodies, overdyed acid denim jasjes en tracksuits. De GUESS Jeans U.S.A. ''Farmers Market'' is exclusief verkrijgbaar bij de volgende pop-ups en retailers: 


Pop-Ups

Parijs bij Club 75
Londen bij Selfridges
Tokio bij GR8
Perth / Melbourne bij Lessons
Singapore bij Dover Street Market


Retailers

Milaan bij Slamjam
Florence bij Luisa Via Roma
Hong Kong bij Juice
China online Innersect App

Bureaus

Media

Economisch