FEBO en De Ruijter presenteren 'een verdraaid lekkere IJs-co'

29-09-2020 (14:23) - Marketing

FEBO en De Ruijter presenteren het beste van twee werelden: roomijs van FEBO met pure hagelslag van De Ruijter. Voor de promotie van de nieuwe ’IJs-co’ is Nederlands bekendste ruiter Anky van Grunsven gestrikt.
 
De ijs-combinatie is een idee van Amsterdams bureau Natwerk. Linda Peterse Account Producer van Natwerk: 'Dat roomijs met pure hagelslag de allerbeste combinatie is, is geen geheim. Als je twee klanten hebt waarmee je zoiets heerlijks samen kan brengen, is het gewoon een te begeerlijk idee om niet uit te voeren. Een ruiter met koninklijk onderscheiding kon daarin in onze ogen niet ontbreken!’
 

Ambacht in een bekertje

Liefde voor een gedeeld ambacht, samen in één bekertje, dat is waar deze samenwerking om draait, aldus FEBO en De Ruijter. En dat dat verdraaid lekker uitpakt, komt omdat beide bedrijven zijn ontstaan vanuit ambachtelijke banketbakkerijen. Met samen zo’n 240 jaar aan ervaring.
 
Het ijsje is vanaf nu verkrijgbaar. Iedereen die net als Anky te paard door de FEBO Drive gaat, krijgt de IJs-co gratis.
 

 


Bureaus

Media

Economisch