Gazelle meest inspirerende Nederlandse fietsmerk

16-11-2016 (09:44) - Marketing

Gazelle staat in de top van Nederlandse organisaties die het meest inspireren. In de Inspirerende 40 van Synergie bekleedt Gazelle de twintigste plek na onderzoek onder bijna tweeduizend consumenten. Gazelle is de enige fietsfabrikant die in het rijtje voorkomt.


“We zijn ambitieus en doen ons best om mensen te blijven verrassen”, zegt woordvoerder Ferdi Ertekin van Koninklijke Gazelle. 


De Inspirerende 40 werd dit jaar voor de zesde keer gehouden. Het jaarlijkse onderzoek brengt in kaart welke organisaties inspireren, en waarom. Aan consumenten en business- en marketingprofessionals is gevraagd hoe zij de genomineerde organisaties zien en rangschikken. Consumenten plaatsen Gazelle in de top twintig. Er zijn over het algemeen vier pijlers die doorslaggevend zijn als het gaat om inspireren: visie, organisatie, product en relatie met klanten.


“Mensen komen dagelijks in aanraking met meer dan vijfduizend boodschappen, waaronder 362 advertenties. Amper 3 procent maakt indruk, de rest verdwijnt in een zee van gedachten. We zijn trots dat Gazelle mensen dus wél blijkt te inspireren”, zegt Ertekin: “Gazelle is altijd dicht bij de kern gebleven: productie van uitstekende fietsen. Dat verklaart het succes. Wij zijn herkenbaar en willen mensen blijven verrassen.”


RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch