Grolsch biedt optimisme met nieuw speciaalbier Hoop

28-04-2021 (11:41) - Marketing

Met Hoop, Geloof, Liefde en Geluks-bier roept de bierbrouwer Nederland op positieve verhalen te delen
Het optimisme onder de Nederlanders keert langzaam aan terug. Zo ziet 63,8% de toekomst hoopvol en rooskleurig tegemoet en geeft 75,3% hun leven op dit moment een 7 of hoger. Dat blijkt uit onderzoek van bierbrouwer Grolsch naar de stemming van de Nederlanders.
 
De bierbrouwer wil dit hoopvolle en optimistische gevoel de komende maanden vasthouden én versterken. Daarom komt ze met een nieuw speciaalbier, een Lente IPA dat de naam Hoop draagt. Daarnaast roept Grolsch met de lancering van Hoop heel Nederland op hoopvolle verhalen met hen te delen. Deze verhalen gaat de brouwerij het komende jaar delen via social media en bierviltjes op terrassen door het hele land zodat we ons samen door de laatste loodjes heen kunnen slaan. 

Bureaus

Media

Economisch