GUESS Europe lanceert Guess Z Lab

20-05-2021 (14:17) - Marketing

GUESS Europe, het Lifestyle-Tech Competence Center (LTCC) en Microsoft kondigen de lancering aan van het GUESS Z Lab, een innovatief concept dat is bedacht om samen te werken en te co-creëren met Gen Z. De eerste workshop vond plaats op het hoofdkantoor van GUESS Europe in Bioggio met 32 studenten van de universiteiten van Ticino USI en SUPSI, met een tweede workshop met internationale studenten gepland voor het najaar, evenals een mogelijke lancering van een digitaal platform met inzichten in 2022.
 
Gen Z, een generatie van mensen die geboren zijn tussen 1996 en 2010, is een van de grootste generaties ooit en maakt ongeveer 30% van de wereldbevolking uit. "We were looking for a project that would connect us with the crucial part of our current and future market but would do so in an innovative way that would feel natural to the digital natives we are trying to reach," zegt Paul Marciano, Chief Creative Officer van GUESS. "We want the project to be a two-way conversation. We know that we will get extraordinary insights from them, but we also want to give them exposure to the business and show them what it means to build, position, and grow a brand."
 

Uitwisseling van ideeën

Guess Z Lab is een van de eerste projecten van het Lifestyle-Tech Competence Center, waarvan Guess een van de oprichtende leden is, heeft als doel ervaringen en producten te co-creëren die direct tot deze generatie spreken. Studenten en Guess medewerkers werken samen ideeën uit: marketing-, verkoop-, e-commerce- en reclamemanagers wisselen deze ideeën uit en testen ze in een live 'design thinking-omgeving'.

Bureaus

Media

Economisch