H&M introduceert duurzamere en flexibele leveringsoptie

17-02-2021 (11:08) - Marketing

H&M biedt klanten die een online aankoop doen een nieuwe duurzamere en flexibele leveringsoptie aan. Met de service van Budbee – dat als doel heeft om begin 2022 100% van de bezorging fossielvrij uit te voeren – kunnen klanten zelf de bezorgtijd en -plek van hun bestelling kiezen.
 
“Met een groeiende online markt is transport een belangrijk aandachtspunt voor H&M. We bekijken altijd hoe wij onze klanten de beste en meest duurzame services kunnen bieden. Ik ben daarom verheugd dat we – naast de bezorging per fietskoerier – ook deze leveringservice bieden”, zegt Susan Krau, country manager H&M Nederland.
 

Doel H&M-groep

Het zo energiezuinig mogelijk uitvoeren van logistiek is een belangrijk onderdeel binnen het doel van de H&M-groep om in 2040 klimaatpositief te zijn. In 2019 startte H&M daarom al met de levering van online bestellingen per fietskoerier in meer dan dertig steden in Nederland. Met de toevoeging van bezorging via Budbee kunnen nu klanten in heel Nederland op een duurzamere manier hun online aankopen thuisbezorgd krijgen. Klanten die kiezen voor deze optie betalen € 4,99 en ontvangen hun bestelling de volgende dag tussen 17.00 uur en 22.00 uur. 

Bureaus

Media

Economisch