Havaianas brings a little of Brazil to the world

19-05-2017 (10:22) - Marketing

In de nieuwe internationale campagne laten de verschillende verpakkingen van Havaianas zien waar Brazilië voor staat: plezier, ritme, energie en talent in het maken van vrienden.

Dit zijn dingen die je meemaakt wanneer je een zomer doorbrengt in dit fantastische land. Maar je neemt deze dingen niet zomaar in je koffer mee terug naar huis, of beter gezegd dat was eerder niet mogelijk.

 
Cannes 2017
De 2017 advertentie campagne is genomineerd voor de Cannes Advertising Awards die plaatsvinden 17 tot 24 juni in Cannes. 
 

Credits 
Advertiser: Alpargatas 
Agency: AlmapBBDO 
Title: Made of Brazilian summer 
Product: Havaianas 
Partner / Chief Creative Officer: Luiz Sanches 
Executive Creative Director: Bruno Prosperi 
Creation: Keka Morelle, Pedro Corbett, Felipe Antonioli, Daniel Oksenberg 
Art Buyer: Tereza Setti, Ana Cecília da Costa 
Illustration 2D: Adelmo Barreira, Motor Niveo, Black Madre Atelier, Keka Morelle, Felipe Antonioli. 
Illustration 3D: Gelmi Estudio de Arte 
Typographer: Motor Niveo 
Photographer: Alê Catan, Mariana Valverde 
Assistance: Cristina Chacon, Flavia Fusco, Renata Carvalho, Italo Vetorazzo, Sâmia Reiter 
Planning: Sergio Katz, Vanessa Sakamoto, Beatriz Scheuer 
Media: Flavio Padilha, Carla Durighetto e Maria Eugênia 
Approval: Carla Schmitzberger, Rui Porto, Eliana Vilches, Marcelo Vecchi, Maria Fernanda Candeloro 

  

 


Bureaus

Media

Economisch