Havaianas brings a little of Brazil to the world
19-05-2017 (10:22) - Marketing
In de nieuwe internationale campagne laten de verschillende verpakkingen van Havaianas zien waar Brazilië voor staat: plezier, ritme, energie en talent in het maken van vrienden.
Dit zijn dingen die je meemaakt wanneer je een zomer doorbrengt in dit fantastische land. Maar je neemt deze dingen niet zomaar in je koffer mee terug naar huis, of beter gezegd dat was eerder niet mogelijk.
Cannes 2017
De 2017 advertentie campagne is genomineerd voor de Cannes Advertising Awards die plaatsvinden 17 tot 24 juni in Cannes.
Credits
Advertiser: Alpargatas
Agency: AlmapBBDO
Title: Made of Brazilian summer
Product: Havaianas
Partner / Chief Creative Officer: Luiz Sanches
Executive Creative Director: Bruno Prosperi
Creation: Keka Morelle, Pedro Corbett, Felipe Antonioli, Daniel Oksenberg
Art Buyer: Tereza Setti, Ana Cecília da Costa
Illustration 2D: Adelmo Barreira, Motor Niveo, Black Madre Atelier, Keka Morelle, Felipe Antonioli.
Illustration 3D: Gelmi Estudio de Arte
Typographer: Motor Niveo
Photographer: Alê Catan, Mariana Valverde
Assistance: Cristina Chacon, Flavia Fusco, Renata Carvalho, Italo Vetorazzo, Sâmia Reiter
Planning: Sergio Katz, Vanessa Sakamoto, Beatriz Scheuer
Media: Flavio Padilha, Carla Durighetto e Maria Eugênia
Approval: Carla Schmitzberger, Rui Porto, Eliana Vilches, Marcelo Vecchi, Maria Fernanda Candeloro